mandag 6. august 2012

MÅNEDENS MONOCHROME: AUGUST


"Monochrome bytyr: Bilde/ maleri/Design som går i èn fargeskala.
 I denne utfordringen har jeg valgt Svart/hvitt- monochrome."
Velkommen til en ny runde med Månedens Monochrome!
I Juli var det en liten feriepause, men nå er jeg tilbake:o)

Som vanlig plukker jeg ut 3 bidrag - som vises frem her. Det er alltid like vanskelig, for det er jo så mange fine bilder... men jeg har nå valgt ut disse 3 bildene fra forrige runde:






Da går vi på denne månedens Monochrome utfordring.
Jeg tar som vanlig med reglene:

Bruk kun Svart/hvitt foto
Du må delta med egne bilder
Legg opp link direkte til ditt bidrag - VIKTIG!!
Bidraget ditt må inneholde link tilbake til denne utfordringen.
LYKKE TIL!

 

8 kommentarer:

elviras drops sa...

Så fine dei tre bilda du har plukka ut!
Kjekt at du er tilbake!

Unknown sa...

Jeg vil gjerne bli medlem Helene og må vel ligge under foto og lett blanding.

Ha en fin dag , Marit.

http://frumarit.blogspot.no/

Eva sa...

Kjekt at du er tilbake etter pausen. Du har funne tre virkelig fine bilde frå forrige runde.

Lotta sa...

Finfina bilder du tagit ut och så roligt att få vara med denna omgången.
Ha en fin dag.
Lotta

Unknown sa...

Jeg vil bli medlem under Foto og lett blanding. Her er link til min blogg:http://www.lenassweethome.com/2012/08/manedens-monochrome.html

Malin sa...

Eg vil gjerne bli medlem under foto og lett blanding!

Malin

Kari sa...

Hei Helene :)
Jeg vil gjerne bli medlem, passer vel best under kategorien foto og lett blanding.
Klem og en fin kveld til deg

Coach og mindfulness instruktør Bente sa...

Flotte bidrag til utfordringen.
Vil gjerne være med i det gode selskap. Under foto og lett blanding
http://bentetjore.blogspot.no/
Bente